Новости диктанттар жинағы 2 сынып

2 сыныпқа арналған диктанттар жинағы. Начальные классы. 2 сынып. Қазақ тілі. Бастапқы бақылау жұмысы №1. Мақсаты: Оқушылардың 1 сыныпта өтілген тақырыптар бойынша оқушылардың меңгеруіне тиісті білім, білік, дағдыларын тексеру.,№ 19. Тақырыбы: Диктант № 2. диктанты удобно разбиты по четвертям, темам и правилам, тексты с грамматическими заданиями.

Диктанты для 2 класса с грамматическими заданиями

Ендi туяктарын жел кеуледi. Манадан берi ар нокатына дейiн ап-айкын жаткан жол булдыраган шексiз жолакка айналды. Тортiшi айналым да бiттi. Каракшынын касынан тагы зулап оттi. Алдында уш ат бойы жерде бiр кула каска кетiп барады.

Бала тiзгiндi абден еркiне жiбердi. Мiне, кула каскамен катарласты. Бала тагы козiн сурттi. Алдында ат жок.

Жалгыз келдi. Артынан тускен екi аттан алi алыстай коймапты.. Кiтапты суйiп дарiптемеген адам жаксы бола алмайды. Кiтапка ен жакын досым, акылшым деп карау керек.

Кiтапка жазушы -халкы ушын, жастармен балалар ушын жазады. Егер окымаса , жазудын да, енбектенудiн де кажетi жок. Ол дурыс емес. Аркайсынын оз орны бар.

Кино да, теледирда кiтаптай бола алмайды, сырласа алмайды. Окушы жас кунiен бастап кiтап окуга куныгуы керек. Айтпеген кунде кiтап оку киын болады. Менiн кушiгiм бар.

Озi суп-суйкiмдi, арi пысык. Кушiгiмнiн аты -Актос. Айтканынды екi етпейдi. Козыларды да сол багады.

Уйдi де кузетедi. Есiк алдына ботен мал келе калса, куып жiбередi. Мен содай кушiгiм болганына оте куанамын. Балдырган 35 соз «Акку.

Сол жайкында аппак болып екi акку сыланып, акырын асем жузiп колендейдi. Екi акку узын , сулу мойындарын иiп, кол ортасында сынкылдап , аппак денесiн кумiс суга тосеп, асем жузiп, кумiс судын айналасындай молдiрiн шымырлатып сызады. Екi аккудын назiк Сулу унмен сынкылдап жузген кумiс сызыгынан сылдырлап, меруерт, гаухар моншак тiзiледi: 56-соз «Кун куркiредi» Кун куркiредi. Куллi осiмдiктi конiлдендiре сауiрдiн жанбыры жауып оттi.

Сауiрдiн саф кумiстей таза, молдiр суына шомылган улпа булттар, шуйгiн шоптер, кок ормандар коз тарта кулпыртады. Кызгалдактардын кызылды-жасылды жiбек канаттарына кумiс тамшылар турып калды. Кумiс тамшылар кок жапырактардын кияктарына, кызыл, сары гулдердiн улбiреген ернеулерiне шашылган гаухар унтактары сиякты жалт-жулт еттi.

Пчела летит от цветка к цветку. В цветах сладкий сок. У ручья урчат лягушки. К воде ползет уж. Слова для справок: настали, зеленая, сочная, зреют, душистые, лесные, сладкий учитель орфографически проговаривает безударные окончания имен прилагательных и глаголов. Весной Мурка родила пять котят. Котята быстро росли.

Однажды кошка ушла. Котята пищали. Мухтар стал играть с малышами. Большой котенок влез Мухтару на спину. Пес был рад. Скоро пришла Мурка, она стала кормить котят молоком. Мухтар весело смотрел на друзей. Слова для справок: однажды, родились, росли, стала. Он у этой птицы большой длины. А ещё язык липкий.

Муравьи часто прилипают к нему. Живая липкая ленточка! Учёные решили обучить этому обезьян. Они показали им образцы редких растений. Скоро животные принесли растения и их плоды людям. Раньше лосинами называли парадные штаны военных. Они плотно облегали ноги. Натягивали лосины мокрыми. В девятнадцатом веке лосины носили в некоторых полках России. Их плоды похожи по виду на соевые батончики.

Плоды имеют вкус изюма. Такие конфеты очень любят есть дети. Конфетное дерево называется говения. Своими размерами они достигают двадцати шести сантиметров. Местные жители употребляют их мясо в пищу. За бабочками охотятся и стреляют в них из лука. Они очень бережно относятся к своей родной земле и считают её живым существом. Деревья и трава — её волосы. Зелёный дёрн, тундровый мох — её кожа. Поэтому нельзя делать больно земле.

Когда хвост ящерицы попадает в ловушку. Такая способность является защитной. Так ящерица спасается от своих врагов. Но потеря хвоста болезненна для зверька. Ведь с помощью хвоста ящерица сохраняет равновесие. В Фази все дома и даже крепость со стеной сделаны из обычной соли. В этих местах очень редко выпадают дожди. Вот почему селение из соли существует уже много лет. Они цветут почти всё лето. Во многих странах одуванчик считают сорной травой.

Ак, cары, кызыл гулдерi коздiн жауын алган тау боктерi туктi кiлемдей кулпыра тускен. Терен колдiн манайы жыл кустарынын ызу-кику шуылына толы. Бiр кунi шопан кыстауынын корасына зып берiп ана уйрек уышып кiрдi. Муны Жасулан байкап калды да, дереу ажесiне келiп хабарлады. Ажесi екеуi кунi бойы андыды. Балапан басып алмакшы. Жайлауга кошетiн мезгiл де жеттi.

Ана уйрек алi козгалмастан уясында жатыр. Койды тауга карай ушеулеп айдады. Атасы, озi жане Есен бiр сынып жогры окиды. Екеуi сырлас. Осы коныска жеткенше Есеннiн аузы бiр босамады. Калын шалгыга малтыгып, кой- козылар журмейдi. Коныс карасы корiнген кезде, атасы алга озган.

Есен атасы кеткен сон , аттан каргып тустi. Кок шалгынга аунады. Аузы жайлау кызгын суреттеуден тынбады. Аркар, елiгiн айтты. Осыдан кейiн ол козiн куннен калкалады. Таудын ушар басына таныркай карап калыпты. Самат басына ак калпагын киiп алып, гулдерге су куйып жур.

Кенет козi он жагындагы сабагы белiнен сынып, басы салбырап калган раушан гулiне тустi. Дереу колындагы су куйгышын жерге койып, гулдiн басын котерiп едi. Онысынан ештене шыкпады. Былык-сылык еткен гулдiн басы икемге келер емес. Жанында жудырыктай тас жатыр екен. Коше жаткан бiреудiн лактырып жiбергенi бiлiнiп -ак тур. Самат бiрдене деп буркылдап, уйге карай жугiрiп кеттi де, уйден бiр кешкене бiр шыбык, доке алып шыктты.

Алi гулдiн сынган сабагын жазып, екi шыбыктын ортасына салды да ,оны докемен орады. Гул бастапкы калпына келiп, баска гулдермен катарласа жайкалып кеттi. Бектiбаев,100 -соз « Жайлау. Орiмдей жас жiгiт Берiк Карашокынын шоктыгына атша мiнiп алыпты. Ол бала буркiтше тонiрегiне суктана карайды. Айнала кандай коркем едi. Зергер табигат бар онерiн салып, накыштаган кесте дерлiк.

Он жакта тау жатыр.

Они плотно облегали ноги. Натягивали лосины мокрыми.

В девятнадцатом веке лосины носили в некоторых полках России. Их плоды похожи по виду на соевые батончики. Плоды имеют вкус изюма.

Такие конфеты очень любят есть дети. Конфетное дерево называется говения. Своими размерами они достигают двадцати шести сантиметров.

Местные жители употребляют их мясо в пищу. За бабочками охотятся и стреляют в них из лука. Они очень бережно относятся к своей родной земле и считают её живым существом.

Деревья и трава — её волосы. Зелёный дёрн, тундровый мох — её кожа. Поэтому нельзя делать больно земле.

Когда хвост ящерицы попадает в ловушку. Такая способность является защитной. Так ящерица спасается от своих врагов.

Но потеря хвоста болезненна для зверька. Ведь с помощью хвоста ящерица сохраняет равновесие. В Фази все дома и даже крепость со стеной сделаны из обычной соли.

В этих местах очень редко выпадают дожди. Вот почему селение из соли существует уже много лет. Они цветут почти всё лето.

Во многих странах одуванчик считают сорной травой. А жители Японии и Индии выращивают его и едят. Из молодых листочков делают салат.

Из сухих листьев готовят вкусный напиток. Там плавают светящиеся рыбы. У каждого вида рыб сверкают разные огоньки рваных цветов.

Чаще излучают свет глаза или пятнистые бока. У многих рыбок очень сильный свет. Такие рыбки даже хищника могут ослепить.

Ещё давно садовая герань считалась в Европе цветком городской бедноты. Она оздоровляла сырой воздух в их жилищах и улучшала сон. Люди верили в лечебную силу садовой герани и любили её.

Они смотрят на мир жёлтыми глазами. Но ничего вокруг не замечают. Они ищут красное пятно.

Оно есть на клюве взрослой чайки. Птенец стучит носиком в клюв родителей. Для родителей это приказ.

Надо кормить. Их тщательно высушили на солнышке. До этого виноград привезли на завод.

Там специальные машины удаляют мусор. Виноград сушится и сильно теряет в весе. Из сорта винограда кишмиш получается изюм без косточек.

Итоговый диктант 2 класс по русскому языку

Чемодан весит 51 кг, в него положили гири общим весом 14 кг. Сколько стал весить чемодан с гирями? От веревки отрезали 15 метров. Осталось 13 метров. Какой длины была веревка? Уменьшаемое 88, вычитаемое 37. Чему равна разность?

Первое слагаемое 25, второе слагаемое 25.

Анна купила майку за 55 рублей. У нее осталось 12 рублей. Сколько было у нее денег? У Саши 28 карандашей, у Сережи 15.

На сколько у Сережи меньше карандашей? Число 33 увеличили на 21. Какое число получилось? У Вани 57 рублей.

Частичное или полное копирование материалов сайта без письменного разрешения администрации сайта запрещено! Ответственность за разрешение любых спорных моментов, касающихся самих материалов и их содержания, берут на себя пользователи, разместившие материал на сайте. Однако команда проекта готова оказать всяческую поддержку в решении любых вопросов, связанных с работой и содержанием сайта.

Iшiк — жылы киiм. Балалар биледi. Адам ауамен дем алады. Ауа таза болу керек. Достарына рахмет айтты. Наурыз-жыл басы. Ол биiктеу. Айна шыныдан жасалады. Тапсырма: Кiмдер? Жанар терезелердi ашты. Терезелерi биiк. Мен он жастамын. Айнала тып-тыныш. Кенет долы боран басталды. Бiр жылда он екi ай бар.

Диктант. 2 сынып. Астана

Қазақ тілінен 3 сыныпқа арналған әр түрлі диктант түрлері.Шығармашылық, сөздік, терме, көру,т.б Сөз және оның мағынасын қайталаймыз. диктанттар жинағы 2 сынып Food with ingredients,nutritions,instructions and related recipes. адамдардың қарым қатынас құралы, ол үнемі толықтырып, жетілдіріп отыруды қажет етеді. Жинақты құрастыруда 2 - сыныпқа арналған қазақ тілінің.

Диктанты для 2 класса на тему «Весна»

2 сыныпқа арналған диктанттар жинағы. Начальные классы. 2 сынып. Қазақ тілі. Бастапқы бақылау жұмысы №1. Мақсаты: Оқушылардың 1 сыныпта өтілген тақырыптар бойынша оқушылардың меңгеруіне тиісті білім, білік, дағдыларын тексеру.,№ 19. Тақырыбы: Диктант № 2. Инфоурок › Начальные классы ›Другие методич. материалы›2 сыныпқа арналған диктанттар жинағы. Диктанты для 2 класса на тему "Весна". Внушительный список. Мы все эти диктанты использовали, когда готовились к аттестации по русскому языку за 2 класс. Все диктанты взяты. Қазақша диктант: 2 сынып.

Диктанты по русскому языку - 2 класс 2 четверть

Весело поют дрозды и чижи. На земле сочная травка. В лесу цветут душистые ландыши. Зреют лесные ягоды. Гудят шмели. Пчела летит от цветка к цветку.

В цветах сладкий сок. У ручья урчат лягушки. К воде ползет уж. Слова для справок: настали, зеленая, сочная, зреют, душистые, лесные, сладкий учитель орфографически проговаривает безударные окончания имен прилагательных и глаголов. Весной Мурка родила пять котят.

Котята быстро росли. Однажды кошка ушла. Котята пищали. Мухтар стал играть с малышами. Большой котенок влез Мухтару на спину.

Пес был рад. Скоро пришла Мурка, она стала кормить котят молоком. Мухтар весело смотрел на друзей. Слова для справок: однажды, родились, росли, стала. Он у этой птицы большой длины.

А ещё язык липкий. Муравьи часто прилипают к нему. Живая липкая ленточка! Учёные решили обучить этому обезьян. Они показали им образцы редких растений.

Скоро животные принесли растения и их плоды людям. Раньше лосинами называли парадные штаны военных. Они плотно облегали ноги. Натягивали лосины мокрыми. В девятнадцатом веке лосины носили в некоторых полках России.

Их плоды похожи по виду на соевые батончики. Плоды имеют вкус изюма. Такие конфеты очень любят есть дети. Конфетное дерево называется говения. Своими размерами они достигают двадцати шести сантиметров.

Местные жители употребляют их мясо в пищу. За бабочками охотятся и стреляют в них из лука. Они очень бережно относятся к своей родной земле и считают её живым существом. Деревья и трава — её волосы. Зелёный дёрн, тундровый мох — её кожа.

Поэтому нельзя делать больно земле. Когда хвост ящерицы попадает в ловушку. Такая способность является защитной. Так ящерица спасается от своих врагов. Но потеря хвоста болезненна для зверька.

Ведь с помощью хвоста ящерица сохраняет равновесие.

Коян жылы. Тамыз айынын бесi. Кун жылы, тымык. Карагайлы булакты асем Ереймен тауынын бауыры белуардан келген калын шоп. Шыкка малынып , бусанып тур. Тангы уйкыдан оянган кус атаулы Кен даланын ар тусында оз мекенiнде , оз колiнде майсарап, бiр - бiрiне дыбыс бере бастаган. Канк еткен каз даусы, сызылган акку , шанк еткен огiз шагала, кызгыш , барылдаган уйрек унi таза ауада анык естiледi.

Сабагы каткан биiк сыбызгы аралас миялы беткейден кун котерiле аспанга тiк атылып, канаттары жыбырлап, шыр-шыр етiп сайраган бозторгайлар жаздын сонгы кундерiн жырлайды. Толкындар жагага бурынгыша шылып-шылып согып жатты. Кыз буркырап аккан дариянын желдi кунгi куйiн тындады. Ол дария жагасында талай рет болган. Бiрак дал казiргiдей зер салып тындамапты. Дария буган белгiсiз унмен тiл катып жаткандай. Онын,не деп жатканын да тусiндi. Конiлiме жакын беймаза уннен дариянын озiн сагынганын, озiнiн дариянын сагынганын сезедi.

Аргы беттен соккан жиде гулiнiн иiсi келдi. Озiн ракат сезiмге болеген жупар ауаны Сарыксыз кумырта жутып, мейрi канганша иiскедi. Мамыр айы маужырап, кырат пен сай-саланы кыс бойы мекндеген кар ерiп, сылдырап жылга- жылгамен агады. Тонiрек тегiс турленiп, кок шоп каулап осуде. Ак, cары, кызыл гулдерi коздiн жауын алган тау боктерi туктi кiлемдей кулпыра тускен. Терен колдiн манайы жыл кустарынын ызу-кику шуылына толы. Бiр кунi шопан кыстауынын корасына зып берiп ана уйрек уышып кiрдi. Муны Жасулан байкап калды да, дереу ажесiне келiп хабарлады.

Ажесi екеуi кунi бойы андыды. Балапан басып алмакшы. Жайлауга кошетiн мезгiл де жеттi. Ана уйрек алi козгалмастан уясында жатыр. Койды тауга карай ушеулеп айдады. Атасы, озi жане Есен бiр сынып жогры окиды. Екеуi сырлас. Осы коныска жеткенше Есеннiн аузы бiр босамады.

Калын шалгыга малтыгып, кой- козылар журмейдi. Коныс карасы корiнген кезде, атасы алга озган. Есен атасы кеткен сон , аттан каргып тустi. Кок шалгынга аунады. Аузы жайлау кызгын суреттеуден тынбады.

Киiм ауыстырдым.

Кеш болды. Апам кешкi ас дайындады. Бiз ас iштiк. Мерекеге Аяз ата келдi. Наурыз жыл басы. Жаз келдi.

Мен терезелердi аштым, жудым. Диктантар 3 сынып. Оны жиi жуу керек. Мен шашын тараймын, жуамын. Адамдар жылы киiм кидi. Балалар мектепте жиналды.

Есiк ашылды. Зарина жауап бердi.

Адамдар тамсанып, таныркаганда, залалды энергия пайда болады. Маселен , коп орында корiне айтпа, бiздiн созге ерсенiз,-дейдi Абай. Акын бул создi кез келген жерде жетiстiгiне мактана берме, козден тiлден сактан, деген сынайда айткан сиякты. Ел арасында коз тиюдiн де, тiл тиюдiн де факттерi коп. Будан кутылудын бiрден-бiр жолы сактану. Алла тагаланын озi коз бен тiлдi. Коян жылы. Тамыз айынын бесi.

Кун жылы, тымык. Карагайлы булакты асем Ереймен тауынын бауыры белуардан келген калын шоп. Шыкка малынып , бусанып тур. Тангы уйкыдан оянган кус атаулы Кен даланын ар тусында оз мекенiнде , оз колiнде майсарап, бiр - бiрiне дыбыс бере бастаган. Канк еткен каз даусы, сызылган акку , шанк еткен огiз шагала, кызгыш , барылдаган уйрек унi таза ауада анык естiледi. Сабагы каткан биiк сыбызгы аралас миялы беткейден кун котерiле аспанга тiк атылып, канаттары жыбырлап, шыр-шыр етiп сайраган бозторгайлар жаздын сонгы кундерiн жырлайды. Толкындар жагага бурынгыша шылып-шылып согып жатты. Кыз буркырап аккан дариянын желдi кунгi куйiн тындады. Ол дария жагасында талай рет болган. Бiрак дал казiргiдей зер салып тындамапты.

Дария буган белгiсiз унмен тiл катып жаткандай. Онын,не деп жатканын да тусiндi. Конiлiме жакын беймаза уннен дариянын озiн сагынганын, озiнiн дариянын сагынганын сезедi. Аргы беттен соккан жиде гулiнiн иiсi келдi. Озiн ракат сезiмге болеген жупар ауаны Сарыксыз кумырта жутып, мейрi канганша иiскедi. Мамыр айы маужырап, кырат пен сай-саланы кыс бойы мекндеген кар ерiп, сылдырап жылга- жылгамен агады. Тонiрек тегiс турленiп, кок шоп каулап осуде. Ак, cары, кызыл гулдерi коздiн жауын алган тау боктерi туктi кiлемдей кулпыра тускен. Терен колдiн манайы жыл кустарынын ызу-кику шуылына толы. Бiр кунi шопан кыстауынын корасына зып берiп ана уйрек уышып кiрдi.

Муны Жасулан байкап калды да, дереу ажесiне келiп хабарлады. Ажесi екеуi кунi бойы андыды. Балапан басып алмакшы. Жайлауга кошетiн мезгiл де жеттi. Ана уйрек алi козгалмастан уясында жатыр. Койды тауга карай ушеулеп айдады. Атасы, озi жане Есен бiр сынып жогры окиды. Екеуi сырлас.

Учительские университеты

Первое полугодие. Синтаксический разбор предложения: I вариант: 2-го; II вариант: 4-го. Рустам не хочу ходить в... Объем диктанта: 1-й класс - 15 - 17 слов. Слова для справок: Пушок Диктант предназначен для учеников 2 класса.

Текст диктанта для проверки: У Веры жил кот Пушок. Кот был...

Айнала кандай коркем едi. Зергер табигат бар онерiн салып, накыштаган кесте дерлiк.

Он жакта тау жатыр. Сол жактагы куздын тубiмен ок жыланша иренлендеп тау булагы жосылып барды. Сол куз бен таудын аралыгына алып мунарга уксап Карашокы жарылыпты. Карашокынын ушар басында отырган Берiктiн карсы алды- жасыл жайлау.

Сонау томенде кулындай гана болып булдырап Кокбестi корiнедi. Кокбестi- Берiктi койга мiнетiн аты. Одан берiрек калын балдырга жабысып актылы кой жатыр. Ол -Берiктiн отары.

Алсеров, 90- соз Жайлаудагы той. Кок жайлау конiл кытыктайды. Аспан торiнде сурет салып , акша булттар сендей согылады. Жайма-шуак, момакан,селiр шуда булттар.

Дал осы кун райынын жайлылыгын тандап алгандай-ак той кызыгы бiрiнен -бiрi отедi. Жайлауга шыккалы малшы кауымы аркасын кенге салып, сауык-сайранды сагынып калган калпы бар. Асiресе, ат устiнде аударспакка тусу талай нар жiгiттiн намысын коздырады. Каркия жайлаудын екi жактан телемген кыргыз-казак елiнiн онер сынасып калар тусы -осы жаз шагы.

Журттын дуын естiген сон жиреннiн аркасы козды. Жиреннiн шабысы бурынгыдан да ширай тускенiн корiп, тобеде тургандарыдын тiптi есi калмады. Айналым тым узак екен. Тан аткалы бул мандайынан итерген желдi омыраулап кесiп келе жаткан.

Ендi туяктарын жел кеуледi. Манадан берi ар нокатына дейiн ап-айкын жаткан жол булдыраган шексiз жолакка айналды. Тортiшi айналым да бiттi. Каракшынын касынан тагы зулап оттi.

Алдында уш ат бойы жерде бiр кула каска кетiп барады. Бала тiзгiндi абден еркiне жiбердi. Мiне, кула каскамен катарласты. Бала тагы козiн сурттi.

Алдында ат жок. Жалгыз келдi. Артынан тускен екi аттан алi алыстай коймапты.. Кiтапты суйiп дарiптемеген адам жаксы бола алмайды.

Кiтапка ен жакын досым, акылшым деп карау керек. Кiтапка жазушы -халкы ушын, жастармен балалар ушын жазады.

Птицы улетают в теплые края. Певунья ласточка уже в пути. Старые утки учат молодых летать. Воробьи, вороны, сороки переселяются ближе к жилью людей. Солнышко льёт свои тёплые лучи.

Громко кричат за окном птицы. Они разбудили Аллу. Она бежит к окну. У крыльца стоят гуси. Девочка идёт за водой. Она ставит ведро с водой около дерева. Гусь опускает в ведро свою шею.

Бежит струйка воды. А гусь и рад! Прошли метели да вьюги. Пришла красавица весна. Март — первый месяц весны. Дни стали длиннее. Ярче светит солнышко.

Во Дворе лужи еще покрыты льдом. Днем на солнце плачут сосульки. Скоро побегут веселые ручьи. Прилетят из далеких краев певуньи-птички. Весной ребятам раздолье. Все любят весну! Прилетела цапля к лесному озеру.

Зашла в воду и притаилась. Голову наклонила. А глаза зоркие — все видят! Вот плывет жирный карасик и мух ловит. А цапля его хвать — и готово! Карасик уже в клюве цапли вьется. Цапля подпрыгнула раза три от радости.

Взмахнула она крыльями и улетела. Скоро мы вышли к небольшому болотцу. Здесь среди густого зелёного мха росли редкие деревца. По мягким моховым кочкам были рассыпаны жёлтые осенние листья и яркие красные ягоды. Мы бережно собирали крупные бусины спелой клюквы. Из чудесных плодов бабушка сварит вкусное варенье. Выпишите из текста два слова с разделительным ь и два слова с ь — показателем мягкости согласного.

Выполните звуко-буквенный разбор слова жёлтый. Подчеркните в третьем предложении грамматическую основу.

Наступил тёплый апрель. Выдался ясный день. С крыш падает частая капель. На клёне надулись почки. На буграх зацвела мать-и-мачеха. Пушистые сугробы снега исчезли. Весело бежит звонкий ручей. У Никиты в руках кораблик.

Он спустил его на воду. Быстро мчит кораблик. Грамматические задания к диктантам: 1. Подчеркнуть главные члены предложения. Надписать над словами части речи. Разделить для переноса слова. Итоговый Цель работы: проверить умение применять пройденные правила: правописание звонких и глухих согласных в конце слов, безударных гласных, мягкого знака, слов с сочетаниями жи-шия, ча-ща, чу-щу умение переносить слова. Пруд ожил. Теплые лучи солнца согрели пруд. Тихо качались камыши.

Выплыла утка с утятами. Жаба прыгнула на лист кувшинки, как на плот. В кустах спрятался уж. На лугу у пруда растут пестрые цветы. Мы любим играть у пруда. Найти и выписать из текста три слова с орфограммой «Проверяемые парные по звонкости - глухости согласные в конце слова». Найти и подчеркнуть в последнем предложении слово, в котором все согласные звуки мягкие. В роще. Вот березовая роща. На траве играют золотые лучи солнца.

Дует теплый ветерок. Под березами спрятался подберезовик. Ножка тоненькая, шляпка широкая. У ручья шумят редкие осинки. Под осинками — подосиновики. Веселые ребята в белых майках и красных беретах. На лесных полянах звучат птичьи голоса. Как хорошо летом в роще. Грамматические задание: 1. Найти в тексте и выписать формы слова осинка.

Подчеркнуть то предложение, в котором есть слово, однокоренное со словом береза. По теме: методические разработки, презентации и конспекты.

Диктанттар жинағы

Диктанттар (І сынып). І. С ө з, дыбыс, ә ріп, сөйлемдер. адамдардың қарым қатынас құралы, ол үнемі толықтырып, жетілдіріп отыруды қажет етеді. Жинақты құрастыруда 2 - сыныпқа арналған қазақ тілінің. Бастапқы бақылау жұмысы №1 Мақсаты: Оқушылардың 1 сыныпта өтілген тақырыптар бойынша оқушылардың меңгеруіне тиісті білім, білік, дағдыларын тексеру. Қазақ әдебиеті, КТЖ 5 сынып. Диктанттар. Алдынгурова Сайрагуль Раметовна, Аденова Гулбаршын Есейхановна 2 сыныпқа арналған «Диктанттар жинағы». Контрольные диктанты по русскому языку для 2 класса.

2 - сыныпқа арналған диктанттар жинағы

Грамматическое задание: В первом предложении подчеркните главные члены. Разделите слова на слоги: шапки, лесочка, подснежник. В последнем предложении подчеркните глухие согласные. Появились первые весенние грибы. Это строчки и сморчки. У них крепкие белые ножки. Шляпки у грибочков не гладкие, а морщинистые, в складках. Ранние грибы пахнут морозной зимней свежестью. Грамматическое задание: Во втором предложении подчеркните главные члены. Разделите слова для переноса: растаял, строчки, гладкие. В четвёртом предложении подчеркните звонкие согласные.

Звонко поют птички. С сучка на сучок скачет рыжая белочка. Журчат ручейки. Смолой пахнут набухшие почки. Из разлома берёзовой веточки капает прозрачный сок. Яркими кружочками зеленеют кочки с брусничником. Грамматическое задание: В третьем предложении подчеркните главные члены. Разделите слова на слоги: весна, поют, разлом. Подчеркните орфограмму ЧК-ЧН. Каждая пядь земли живет радостной жизнью.

Появляются первые ростки молодой зелени. Зашевелились муравьи, всевозможные жучки, букашки. А воздух звенит птичьим гомоном. Оживает природа. Грамматическое задание: В четвёртом предложении подчеркните главные члены. Во втором предложении разделите слова для переноса. Подчеркните орфограмму ЖИ-ШИ. Три почему-то не взошли. Четвертое семечко пошло в рост. Листья выросли на нем большие, круглые.

Вскоре из круглого зеленого бутона развернулся красивый жёлтый цветок. Во первом предложении разделите слова на слоги. Разберите по составу слова: посадил, семечко, круглые. Солнышко рушит снежные горы. Шумит быстрый ручей. С крыш звонко падает капель. Лопнули душистые клейкие почки. Алёша и Юра ждут прилёта птиц. Они смастерили для птиц скворечники. Мальчики идут в парк.

Найдите и обведите в тексте слова, начинающиеся с гласного звука. Поставьте ударения в словахпятого предложения. В ветвях деревьев будут строить свои гнёзда птицы. В гнёздах запищат маленькие птенчики. Будут птицы кормить их мошками, жирными гусеницами. Много вредных насекомых поедят наши друзья. Сад станет зелёным и красивым. Выделите окончания у прилагательных. Разделите слова на слоги: строить, гнёзда, вредных. В родные края спешат птичьи стаи.

Птицы вьют гнёзда. Ребята смастерили скворечники. Развесили их на деревья. Скоро в них справят новоселье новые жильцы. А позже в гнёздах и скворечниках запищат птенцы. Найдите и обведите в тексте однокоренные слова. Разделите слова для переноса: прошла, птичьи, гнёзда. Тают рыхлые снега. По небу плывут белые облака. На деревьях кричат грачи.

Скоро прилетят весёлые скворцы. По улице бежит широкий ручей.

К реке вышли лось и лосенок. Звонко стучит лесной доктор. Выскочил на поляну зайчишка.

Звери и птицы рады теплу и весне. Там речка Щур. Был июль. Мы ловили рыбу на реке. Кот Васька спал в траве.

Мы поймали окунька и щуку. Первую рыбку дали коту. Таня была учительница. Был урок русского языка. Петя принес ручку и тетрадь.

Он писал слова и делил их по слогам. Игорь называл буквы алфавита. Анна читала стихи. Все хорошо работали. Давно улетели на юг журавли.

В лесу смолкли птичьи песни. Часто льют дожди. Сильный ветер рвет листья с деревьев. Над елью кружили клесты. Вот качнулась ветка.

Это прыгнула белка. В сучьях сосны жилье зверька. Сторожка лесника. Дядя Ваня и ребята идут в лес. Они несут подарки.

Для зайца морковку и листья капусты. Для лосей соль. Для птиц зерно и ягоды рябины. Лесные жители будут рады гостям. Настали теплые деньки.

Зеленая листва укрыла деревья. Весело поют дрозды и чижи. На земле сочная травка. В лесу цветут душистые ландыши. Зреют лесные ягоды.

Гудят шмели. Пчела летит от цветка к цветку. В цветах сладкий сок. У ручья урчат лягушки. К воде ползет уж.

Слова для справок: настали, зеленая, сочная, зреют, душистые, лесные, сладкий учитель орфографически проговаривает безударные окончания имен прилагательных и глаголов. Весной Мурка родила пять котят. Котята быстро росли. Однажды кошка ушла.

Проверочные диктанты 2 класс за IV четверть Проверочные диктанты по теме «Слова с безударными и парными звонкими и глухими согласными в корне» Художник Зима. На дворе мороз.

Он вывел на стекле чудесные узоры. Вот ветка берёзки. На ней висят серёжки. А тут мягкая ветка сосны. Снежок накрыл её пушистой шубкой. Внизу причудливая травка.

Вот так художник-мороз! Выпишите из текста три словах парными согласными в корне. Рядом запишите проверочные слова. Выпишите из текста три слова с непроверяемыми безударными гласными. Подчеркните буквы, написание которых нужно запомнить. Составьте и запишите два предложения со словом мороз: вопросительное и восклицательное.

Зимние забавы Зима принесла много забав. Падает на землю лёгкий снег. Ребята вышли во двор. Женя и Яша слепили снеговика. С горы на санках скатился Олег. У Ольги лыжи.

А Инна любит скользкий лед. Как быстро катят коньки! Выпишите из текста по три слова с парными согласными и с безударными гласными в корне; Поставьте в словах ударение, подчеркни буквы, написание которых нужно проверять. Спишите предложение, обозначая звуки буквами. На мя[х]кой траве сверкала р[а]са. Выпишите из текста два однокоренных слова.

Выделите в них корень, подчеркните букву, написание которой нужно проверять. Глупый олень Олень пришёл к реке попить. Увидал себя в воде. На рожки любовался, а свои ноги ругал. Выскочил лев из чащи. Олень пустился бежать.

А рога запутались в сучьях. Лев и схватил оленя. Из третьего предложения выпишите главные члены.

Муны Жасулан байкап калды да, дереу ажесiне келiп хабарлады. Ажесi екеуi кунi бойы андыды. Балапан басып алмакшы. Жайлауга кошетiн мезгiл де жеттi.

Ана уйрек алi козгалмастан уясында жатыр. Койды тауга карай ушеулеп айдады. Атасы, озi жане Есен бiр сынып жогры окиды. Екеуi сырлас. Осы коныска жеткенше Есеннiн аузы бiр босамады. Калын шалгыга малтыгып, кой- козылар журмейдi. Коныс карасы корiнген кезде, атасы алга озган.

Есен атасы кеткен сон , аттан каргып тустi. Кок шалгынга аунады. Аузы жайлау кызгын суреттеуден тынбады. Аркар, елiгiн айтты. Осыдан кейiн ол козiн куннен калкалады. Таудын ушар басына таныркай карап калыпты. Самат басына ак калпагын киiп алып, гулдерге су куйып жур.

Кенет козi он жагындагы сабагы белiнен сынып, басы салбырап калган раушан гулiне тустi. Дереу колындагы су куйгышын жерге койып, гулдiн басын котерiп едi. Онысынан ештене шыкпады. Былык-сылык еткен гулдiн басы икемге келер емес. Жанында жудырыктай тас жатыр екен. Коше жаткан бiреудiн лактырып жiбергенi бiлiнiп -ак тур. Самат бiрдене деп буркылдап, уйге карай жугiрiп кеттi де, уйден бiр кешкене бiр шыбык, доке алып шыктты.

Алi гулдiн сынган сабагын жазып, екi шыбыктын ортасына салды да ,оны докемен орады. Гул бастапкы калпына келiп, баска гулдермен катарласа жайкалып кеттi. Бектiбаев,100 -соз « Жайлау. Орiмдей жас жiгiт Берiк Карашокынын шоктыгына атша мiнiп алыпты. Ол бала буркiтше тонiрегiне суктана карайды. Айнала кандай коркем едi. Зергер табигат бар онерiн салып, накыштаган кесте дерлiк.

Он жакта тау жатыр. Сол жактагы куздын тубiмен ок жыланша иренлендеп тау булагы жосылып барды. Сол куз бен таудын аралыгына алып мунарга уксап Карашокы жарылыпты. Карашокынын ушар басында отырган Берiктiн карсы алды- жасыл жайлау.

Похожие новости:

Оцените статью
Добавить комментарий